Work life balance - Inwestor w Kapitał Ludzki

Work life balance

Jak pogodzić natłok obowiązków zawodowych i życie osobiste? Poznaj zasady work life balance!

 

Work life balance to równowaga życia zawodowego. Wciąż gdzieś biegniemy, śpieszymy się, za czymś gonimy, zapominając tak naprawdę, co jest dla nas najważniejsze. Nieświadomie zmieniają się nasze priorytety.

 

Zasady work life balance:

 

  • Naucz się odpoczywać – codziennie znajdź chwilę tylko dla siebie, potrzebujesz jej, aby pracować i funkcjonować lepiej.
  • Czym jest dla Ciebie sukces w życiu prywatnym oraz zawodowym? Wyznaczaj sobie cele w każdym aspekcie życia osobno.
  • Wyznacz sobie granicę, której nigdy nie przekraczasz. Jeżeli nie lubisz pracować w domu, nigdy tego nie rób. Jeżeli praca sprawia Ci przyjemność i nadgodziny nie są dla Ciebie problemem, nie musisz z nich rezygnować, ale wyznacz sobie ich miesięczny limit.

 

Chcesz zwiększyć zadowolenie pracowników w swojej firmie? Przeczytaj o nim więcej!