Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding - Inwestor w Kapitał Ludzki
Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding - Inwestor w Kapitał Ludzki
58723
post-template-default,single,single-post,postid-58723,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding

Wizerunek marki możemy budować wewnątrz firmy i na zewnątrz. Co oznaczają te dwa terminy?

 

Wewnętrzny empoyer branding opiera się na tworzeniu przyjaznej atmosfery pracy oraz zapewnieniu możliwości rozwoju pracownikom. Kształtowanie wizerunku wewnątrz wspierają takie czynniki jak: benefity i bonusy, szkolenia i kursy, wyjazdy integracyjne, ale też proces rekrutacji.

 

Employer branding zewnętrzny to kreowanie wizerunku pracodawcy wśród potencjalnych pracowników. W tym celu w firmie podejmowane są działania ukierunkowane na zaprezentowanie się na targach, tworzenie spójnej strategii marketingowej i promocyjnej, budowę dobrej jakości obsługi klienta oraz planu rekrutacyjnego.

 

Jakie działania podjąć, aby być postrzeganym jako firma, w której warto pracować? Sprawdź!