Empoyer Branding - Inwestor w Kapitał Ludzki
Empoyer Branding - Inwestor w Kapitał Ludzki
58721
post-template-default,single,single-post,postid-58721,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Empoyer Branding

Co oznacza termin Empoyer Branding?

 

Empoyer branding to budowanie marki pracodawcy, postrzeganej jako „pracodawca z wyboru”. Działania skupione wokół employer brandingu mają dążyć do sytuacji, w której pracownik staje się ambasadorem swojej firmyOczywiście powinno dążyć się do tego, aby marka pracodawcy była możliwie jak najbardziej pozytywna i spójna. Tylko tacy gracze dzisiaj się liczą, mają szansę na stworzenie dużej przewagi nad konkurencją i zyskanie zaufania pracowników.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Przeczytaj o wewnętrznym i zewnętrznym employer brandingu!